[bilinmeyen] Geçen mühendisinoğlu organik mamalarda vitamin eksikliği olduğunu yazmıştı. Organik olsun diye ekleyemiyorlarmış. Aptamil tavsiye ederim. Çok iyi bir mama. Birde şimdi, yeni geliştirilmiş formül olan maması çıktı. Bağışıklığa çok iyi geliyor. Kesinlikle aptamil derim.