Emirike kol uyusması sinirlerle alakalıdır. Beyindeki noronlar duzenli calısmadgı icin. Epilepsi vakalarnda olyo annemde kendne bkac gun gelemyr nobetden sonra. Uyusuk olyo bos bos bakıo..
Epilepsi nöbeti bulguları var demi nöbet gecirirken. Ama cocuklarda cabuk gecior epilepsi düzenli ilac kullanımı ve takipde..
İlac değişkliği yapsanz? Ah yavrum ya 😔 olmazsa bi fakir falan doyurun evine alısvers flan yapın ne biliyim illaki yapmıssınzda.
Adak adayn gerekirse. Dua edin bolbol. Hersey allahtan 😔 allahdan gelene boynumuz kıldan ince.