Bebegim 15 aylik dün akşam çekirdek ağzına aldı çıkardım gecede kaç defa ağzını tutup ağlıyordu kıl falan kaçmıştır dedim baktım bi şey yoktu agzinda gündüz 4 defa küstü acile getirdik röntgen çektiler acil doktoru biri var dedi işlem yapacak doktorda yok dedi solunumda bi skinti yok ne yapacagimi bilmiyorum başına böyle bi şey gelen varmi?