Mom6262 2 gün once griptim hafif geçti dünden beri ne koku alabiliyorum nede tat.. yaşayan varmi ne zaman gecer ?
Mom6262 Elvinravza Dun evde yaptım ilki pozitif cikti yanlıştir diye tekrar yaptim oda pozitif çıktı. Yarin saglik kurulusuna gidip orada yaptiricam . Sanirim koronaym. Çocuklarım var öff 😔
Elvinravza Mom6262 evet tat ve koku kaybı genellikle korona belirtisidir ama korkmayın geçecektir inşallah çok geçmiş olsun 🙏❤️