Merhaba anneler
Rotavirüs aşısı ve Verem aşısı aynı gün yapılsa daha iyi diye biliyorum. Fakat verem aşısı için gün verdiklerinde o gün doktorumuz olmadığı için Rotavirüs olamıycağız. Başka doktor da kabul etmiyor takibinizi yapan doktor yapmalı diyor. Acaba farklı gün yapılsa herhangi bir sorun olur mu?