enguzelmevsimim Merhaba arkadaşlar, yarın kızımın ikinci ay aşıları var rotavirüs de yaptırıcaz inşallah, aşı sonrası ne zamana kadar ateş riski oluyor hiç uyumadan ateş kontrolü yapmam gerekiyor mu ona göre annemi çağırıcam
elifineylulu enguzelmevsimim 38 ve üstü olursa endiselenmelisin canım benim kızımda aşıdan bir saat sonra olmuştu bir çay kaşığı calpol vermiştim geçmişti çok şükür başka bişey olmadı sizde kolay atlatirsiniz inşallah
Derinsu34 enguzelmevsimim 2. Ay Aşısından sonra çok şükür bir şey olmadı canım. Kızım neredeyse tüm gün uyudu. Ama doktor ateşi çıkarsa calpol ver demişti.
61arzu enguzelmevsimim canım bizde 2.ay asısından sonra cok şükür birşey olmadı ama ben yinede tedbiri elden bırakmadım ne olur ne olmaz diye sürekli kontrol ettim yarım saatte bir bir saatte bir kontrol ettim ben ama bu süreler sana kalmıs canım
Mervehtp81 enguzelmevsimim sürekli takip et ateşini 38 ve üstü olursa bi çay kaşığı verirsin sadece ateş-i çıkmadan verme sad3c3 takipte kal