Minik_serce aslında bu herkeste farklı oluyor canım ama genelleme yapılırsa kız gebeliği agır geçer erkek hafif derler ben bunu yaşadım kızımda uykuya doyamazdm kilo aldm agırlık vardı üzerimde kusma çok vardı ama oğlumda hamile oldugumu bile anlamadım nerdeyse elhamdulillah çok hafif bir gebelik yaşadım