Emzirirken sonra hemen yatırma. Gazını al sonrasında kucağında 10-15 dakika bekle hem derin uykuya geçer hem de sütü iyice sindirmiş olur. Benim bebeğimde çok kusuyordu reflüsü var ilaç kullanmak yerine reflü yatağı aldım ve her emzirmemden sonra kucağımda 10-15 dakika bekletiyorum eskisine nazaran daha az kusuyor. O kadar da olacak fazlasını da kusuyor olabilir. Süt kesimi şeklinde kusuyorsa korkma ama fışkırır tarzda kusuyorsa Dr a götürmende fayda var. En azından kontrol eder