Bugün kilomuzu ölçtürmeye gittik. 5700 olmuşuz. Bana az geldi. Reflümüz var bundan 1 ay önce tartıldığımızda kilomuz 5400 falandı. Sizce de çok az kilo almamış mıyız? Doktor reflü ilaçı verdi ama işe yaramadı.bebeğim hem daha fazla kustu hem kabız ve gaz yaptı ben de öyle olunca vermedim ama böyle de kilo almıyor 😒sizin bebeklerinizin kilosu nasıl ?