Arkadaşlar selamlar
Bebeğim 4 ay 15 günlük. Uzunca bir süredir memenin önünde şiddetli ağlıyordu. Meme reddi yaşadığını düşündüm. Onu emmesi konusunda zorlamadım. Yaşanan bu süreç kilo alamamasına kadar gitti ve çok uzadı. Derken meme + mama gideyim dedim. Ancak mama da yemiyor. 90 ml mama yapıyorum. Yarıdan fazlasını döküyorum. Sizce bebeğim neden yemiyor. Gerçekten çok üzülüyorum. Allah aşkına yardım edin