Nassss Kimisi evet diyor kimisi süt korur diyor onunda kuralı varmış hiç mama vermeden ve sık emzirmekmiş ozmaman olasılık çok düşükmüş doğrumu
1prens1prensesannesii Nassss hayır korumaz. Eskilerin uydurması o.. Oğlum 7 aylıkken emzirirken hamile kaldım
Haziran98 Öyle bişey yok canım bu düşünceyle hamile kalan çok kişi var burda da görüyoruz sürekli sen yada eşin korunmalisiniz
KucukAdamm Nassss İlk 6 ay süt korur derler ama kesinligi de yok . Adetini görüyorsan hamile kalirsin .
Eminos Nassss hic mama vermedim sadece anne sutu 2.cocuguma emzirirken hamile kaldım bebek istiyirduk da zaten du an 2,5 aylik kucagimda emiyor