Elifeylul07 ben ilk zamanlar kullandım ama bi faydasını göremedim. Sonra rezene, kimyon, ısırganotu çayı yapıp içmeye başladım, bide dereotu yedim her sabah. Hala da devam ediyorum. Sütüm fazlasıyla oluyo. Artıyo bile sağıp buzluğa koyuyorum. İlk 10 gün bende mama verdim sütüm azdı. Bunlarla mamayı bıraktık