Bebeğim 33 günlük 1 haftadır yoğun gaz sıkıntısı yaşıyoruz ve kakasınıda yapamıyor fitille yapabiliyor fitil kullanmak istemediğim için ben kendim parmağımla hafiften uyararak nazende iki poposunu yana ayırarak gaz çıkartmasını kaka yapmasını sağlıyorum çünkü başka türlü kesinlikle çıkmıyor. Dün tekrardan doktora götürdüm doktor lavman yaptı bugün ıkındığında yada ben poposunu uyardığımda popo deliğinin içinin biraz açıldığını genişlediğini ve kana benzeyen kırmızılık olduğunu farkettim. Kan olmadığına eminim ama görüntüsü o şekildeydi. Sizce makat çatlağı yada hemoroid vs olabilirmi çok endişeliyim ? Çarşamba tekrar doktora götüreceğim ama tecrübeli olanlar fikrini paylaşırsa çok sevinirim