Tadı süt gibi olan mama sanırım, oğluma da verdiler ama çilekli milkshake gibi de yaptım bebe bisküvisi de koydum hiç bi türlü içiremedim. Daha sonra başka bi doktor fortininin mamasını yazdı çileklisini severek içiyor. İçine meyve koyarak yada meyveli seçeneği varsa deneme yapmanızı tavsiye ederim. Çilekli muzlu kakaolu oluyor