Gzd35 benim oğlum 16.ayına kadar hiçbisey yapamıyordu sadece koltuk kenarlarından tutunup gidebiliyorduu 17.ayın başlarındaa bi ayaklandı şimdi durdurabilene aşk olsunnn fıldır fıldır dolanıyor artık :)) O yuzden cok kafaya takmayın annesi unutmayınn her cocugun gelisimi farklıdır kimisi erken yurur kimisi geç yurur bunun hic onemi yok Rabbim ilk once can sagligi versin inşAllah :) Cok fazla uzerine dusme bebişler kendilerini ne zaman hazir hissederlerse o zaman yapıyorlar zTen :)))