acemiannedrnm sağlık ocağına götürdüm 3 aylık olduğu için yani ilk kontrolü olmadığı için eğer önemli Bi sorunu olsaydı şimdiye kadar çıkardı dedi yani sebebi basit bişey olabilirmiş test yapmadan da anlaşılmıyor tabi o yüzden çarşamba günü 3. Ay kontrolü için gidicez hastaneye benim burda sağlık ocağı dışında hastane olmadığı için eşimin görevden dönmesini bekliyorum çarşamba gününü
Gidince detaylı Bi test yaptırıcam