Duygusss Merhaba güzel anneler, Biz 3,5 aylık olduk oto koltuğumuz yoktu ama artık almaya karar verdik, hem uygun hem de kaliteli önerebileceğiniz markalar konusunda yardımlarınızı rica ediyorum 🙋♀️🌼
esilamerveker Biz casual aldık cok konforlu ve güzel indirimdeydi 800 e aldık şimdi trendyolda indirimli hali 1300 ☺️