elcn4139 bende sizin gibi korkuyordum bebeğim covid oldu. Tıkanıyordu nefes alamıyordu işte annelik öyle bı cesaret edip yaptım ki. Serum fizyolojigi şırıngaya cektirdim. Bebeğimi dik tuttum altına bez serdim. Kollarını tuttum hızlı şekilde bı burnuna sıktım. Tabi biraz ağlıyor korktuğu için. Nefes almasına izin verdim. Diğer burnundan da bı daha sıktım. Akıp gitti herşey. Kalanını da aspiratörle çekiyorum mis gibi oluyor. Şırıngayi sıkınca sırtına vuruyorum bu arada genzine kaçmasın diye