Sevgili anneler ben çalışmaya başlayacağım işkurun sağladığı yarım çalışma ödeneğinden yararlanacağım ilk çocuk için 2 ay olan (Haftada 22,5 saat çalışıyorsun geri kalan 22,5 saat ödemesini işkur tamamlıyor yarım değil tam maaş alıyorsun, böyle bir ödenek desteği) fakat bu destek türünde yasal olan emzirme izni (günlük 1,5 saat) iptal oluyor. Kullanılamıyor. Acaba yarım çalışma dan sonra kısmi ödeme şekline geçtiğimde de kullanamıyor muyum yine tamamen mi yanıyor emzirme izni?