Artık ne yapacağımı bilmiyorum 7 buçuk aylık oğlum diş çıkarıyor sürekli ağlıyor 6 aya kadar meme reddi yaşadık dayandım Bi şekilde emzirdim tam düzeldi dedim şimdi tekrar başa sardık hiç bir şekilde emmiyor ek gıda almıyor sürekli aç ne yapsam olmuyor çorbalar yapıyorum pureler yapıyorum belki birini yer DİE ama nafile uyumuyor sürekli ağlıyor bu diş süreci bu kadar mı zor ya benim gibi olan var mı neler yaptınız nasıl baş ettiniz bu durumla.😭