Canım bebek emmese bile sen sütünü iki saatte bir sağ. Mutlaka gelir. Hiç stres yapma. Neden gelmiyor diye stres yaptıkça gelmez, süt çok nazlı. Benim de 2. Ayda kesildi ama hiç yılmadım sağdım geri geldi. o günden beri sağarak veriyorum bebeğim 6. Ayını doldurdu. Düzenli sağım yaparsan kesilmiyor hiç.