Kızlar merhaba, 2 ay önce sezeryan ile doğum yaptım. 2 3 günde bir kanlı akıntım oluyor. Doktorumu aradım hala bu şekilde devam etmesi beni şaşırtıp korkutmuştu. Doktorum emzirdiğim müddetçe sezeryan sonrası böyle kanlı akıntı bazı kadınlarda geliyor dedi. Başına gelen var mı. Enfeksiyon vs yok akıntı kokum normal. Beni şaşırtan bu kadar uzun sürmesi veya sürecek olması.