PoyrazinAnnesi26 merhaba,
bende yeni başladım 5 ayı geçtik biraz. İlk üç gün baş kabagı püresi verdim. Biraz sütümden koydum yumusak püre şeklinde ilk gün çay kasıgı ikinci gün biraz daha fazla . Üçüncü gün yemek kaşığı kadar. Şimdi iki gündür armut veriyorum. Sonra sakız kabak ya da havuc deneyeceğim. Sonra yine meyve elma vereceğim. Süt alerjisi oldugu için yogurt veremiyorum. Bu ay tadım ayı sadece bir öğün üç gün vereceksiniz. Örnegin yogurtsa üç gün yogurt çay kaşıgı , tatlı kaşığı, yrmek kasıgı şeklinde. Ardından 2 çay kasıgı su veriyorum. Yogurt inek sütünden olabiliyor sütü direk vermeyin sadece.