Anisalena Merhaba hanimlar esimle korunmamiza ragmen adetim gecikti Normalde bugün olmam lazim Tüm Adet belirtilerim var fakat olmadim bir kere korunmadik ertesi günü hemen ertesi gün hapi aldim simdi Test yaptim sizce gebelik varmidir yokmudur acil lütfen
Selin3244 Anisalena benimde böyle çıktı bugün bende post açtım hayirli olsun sizinde kan veremedim ben henüz siz verirseniz benden önce haber verin 🤗🥰
minabebek Anisalena çift çizgi belirtilerin olması normal yeni erken fark etmişsin oyuzden silik adet sancısı gibi kasıklarım ağrıyordu arada üşüme bacaklarda ağrı tamam diyordum oldum heralde sjsjjs sonuç gebeydim 😄😄😄😁😁hayırlı olsun inş sağlıcakla al kucağına ve bir hastanede kan ver 🦋🦋
gulsahhg Anisalena kuzum sevinir misin bilmem ama bence gebesin 💕🙈 benim de böyleydi adetime 1 hafta kala yapmıştım 2. Çizgi görseldeki gibi silik çıkmıştı
nneslihan Anisalena bence en sağlıklısı şu an kan vermek. Test bozukta olabilir kırmızılık var. Ertesi gün hapına rağmen hamileyseniz hayırlı olsun🥲
Caglarass Anisalena Bugün eltimde hamile olduğunu öğrendi ertesi gün hapına rağmen 😂 Sağlıkla gelsin 😊