Kubra122 2 aylık bebeğim var arkadaşlar göğüs hırıltısı başladı fizyolojik su kullanıyorum burnu için ama göğsüne Bi çözüm bulamıyorum önerileri olan var mı acaba deneyimli anneler? 😞
Efemin_Annesi Kubra122 bizim dogustan var bi organi tam gelismemis yasina kadr gelisir demisti kbb a yönlendirmisti doktorumuz kamerayla baktilar