Kubra3525 Cildi bu şekilde mustela stelatopıa aldım bepanthol kaşıntı kızarıklık karşıtı kremde kullanıyorum ama yok geçmiyor ne iyi gelir ne yapabilirim lütfen yardımcı olun çok üzülüyorum bu durumuna doktor allerji degil egzama demişti
CaglaC Kubra3525 benimde kızımın kafasında böyle kırmızı kırmızı kabuklu yaralar çıktı doktor fucidin diye bi krem verdi suan daha iyi isterseniz bi doktorunuza sorun bide hametan böyle kizarikliklarda iyi geliyor
Ogulcan Kubra3525 ilaçlı krem değil canım bu bu kremin en büyük özelliği nemlendirici özelliğin yüksek oluşu ve hassas cilt bebek için eğzemada kullanılıyor
AlinAda Coresatin diye bir krem var benim kızıma Dr Vermişti sarı renkli olanını eczaneye gidin yardımcı olurlar ama kortizonlu bir krem haberiniz olsun
Kubra3525 kivancnhl götürücem yarın götürdüm birine önemli degil ateşi yoksa kakada kan yoksa dedi geçti excipial lipo verdi hiçbişeye yaramıyor
yagmur96eymen Kubra3525 Benim oğlumda 3 aylık bu kadar yoğun değil yazdığınız kremleri bende kullandım pek etkilemedi doktor tekrardan cerave yada laroche posay atoderm kremi ve vücut yıkama jeli önerdi onları deneyecem
AlinAda Kubra3525 Agiz kenarında çok fazla olurdu benim kızımın atopik dermatiti var 6 yaşında hala çekiyoruz kortizonlu kremler ise yarıyor ama çok fazla kullanılmıyor. Mustela sampun ve krem kullanıyoruz bebekliginden itibaren.
yagmurcfr Kubra3525 Halamın bebeğinin de poposunda böyle olmuştu kantoran yağı sürmüştü bide yeşil sabunla yıkamıştı sürekli geçmişti canım geçmiş olsun kıyamam çok kötü olmuş
baharuraz Kubra3525 bebeğiniz pişik olmuş ilerliyor . Fito ile hamazinc kremi karıştırıp sürün iki güne birşey kalmaz . Bu kadar ilerlemesini beklemeyin