Evrem06 Merhaba arkadaşlar acaba Diyarbakır da ya da Batman da bildiginiz iyi bir göz doktoru var mı? oğlumu göz muayenesi için götürmek istiyorum
EbruFurkan Evrem06 Batman eğitim ve araştırma hastahanesi ali taşkiran a gitmiş dik. İyi ve ilgili bir doktor du damla damlatti 15 dk bekledik sonra tekrar damlatti 15 dk daha bekledikten sonra muayane etti şükür sıkıntısız geçti
Melooo26 Evrem06 valla ben hiç zorlanmadım gözüne damla damlattılar bir süre bekledik sonra muayene etti doktor
Evrem06 Melooo26 Anladim çok teşekkür ederim tekrardan bizde sağ salim atlatırız inşallah temiz sonuçlarla