Ravzam30 Bu benim ikinci gebeliğim ilk bebeğimde 5.5 cmlik kistim vardı doğum yaptım aradan bir yıl geçti ve ikinci gebeliğimdede bugün ilk ultrasona girdim ve 7.5 cm lik kistim olmuş büyümüş ve devam etmiş bu kötü birşey mi nolur söyleyin içimi rahatlatın
MyEternalLoveNoyann Ravzam30 gebelikten dolayı kist oluşup sonradan yok oluyor genelde ama bu onun gibi biseymi acaba doktorunuz bişey demedimi
Cennetkokulum Ravzam30 7 haftalık hamileyim 2.hamileliğim ve ilk kez doktora gittim devlet hastanesi en büyüğü 16 cm olan kistlerin de olduğunu söyledi ve jinekolojik onkolojiye gönderdi 😭