Kattyperryy her zaman ölçülü yaparım .kaç bardak yapıyorsam bı fazlası su koyarım . Yani 2 ise 3 , 3 ise 4 😁 tuzunu da aynı sekilde kaç bardak su koyuyorsam okadar çay kaşığı koyuyorum tam denk geliyor. Pirinci kaynar su ve tuz ile islatiyorum , kavurup yine kaynar su koyuyorum. Mutlaka bulyon koyuyorum ,ve demlenene kadar hiç karistirmiyorkm. Birde tencerenin yayvan olması gerekli yoksa lapa oluyor. Teflon tavada yapıyorum ben genellikle, çok güzel oluyor