Merhaba hanımlar. Bebeğim için para hesabı açıp her ay yatırdığım biriken parayı 18 yaşına geldiğinde çekebilsin istiyorum. Boyle bir hesap açan anneler nasıl yaptınız hangi bankayı kullanıyorsunuz paranın çekilebildigi durumlar neler başkası cekebiliyor mu mesela anne baba (eğitimi için 18yasindan önce acil bir durum gelişirse) cevaplarsanız sevinirim 🙏🏻🤗