AliKuzey12 bebeğim 1 yaşında, bizde atlattık çok şükür, eşim ve ben ayağa kalkacak halimiz yoktu, tüm belirtilerin yanında baş dönmesi ve halsizlik de çok fazlaydı bizde, iştahımız yoktu meyveyi çok yiyoduk bide ıhlamur çayı içiyoduk, bebeğim maşallah sübhanallah burun akıntısı ve balgamı vardı sadece bide ara ara ateşi yükseliyo gibiydi o kadar paso emzirdim hiç bi ilaç bişey vermedim, ateşlendiğini hissettiğim an zıbınla bıraktım, çok şükür geçti gitti. Bide ruh hali çok önemli, komik videolar falan izleyin gerekirse ama hastalığı düşünmemeye çalışın çok etkiliyo. Geçmiş olsun inşallah