Tortilla_ Kızlar lcw uygulamasından kızıma panduf alacağım ama emin olamadım. Hiç alışveriş yapan var mi . Görmeden alacağım mecbur. Kalıp dar mi mesela. 1 numara büyük almalı miyim
hunilimomm Tortilla_ kızıma arkadaşım hediye almıştı geçen kış yumuşak model vs var mi aklında kaç numara giyiyor ben büyük almasını istedim kışın kulotlu çorap vs giyiyor diye
Evhamlianne Tortilla_ Benim oğlum 14 aylık, 2 panduf 1 ayakkabısı var üçü de waikikiden, pandufların biri 21 numara diğer ayakkabı ve panduf 22 numara. Üründen ürüne bile farkediyo yani
3_bebeli_ana Tortilla_ ben geçen hafta e bebekten aldim canım netten görmeden senin gibi çok düşünerek ayakkabısı 22 numara pandufu da 21 22 aldim az Bi boşluk kaldı ama gayet guxel istersen oraya bak
Tortilla_ hunilimomm Bot gibi olanlar hoşuma gitti. Şimdi dediğiniz gibi hem kulotlu çorap ve bir kat da çorap giyiyor ama üşüyor ayakları. (Petekler yanmıyor merkezi sistem) 23-24 alayım dedim. Normal ayakkabı 23-24 giyiyor. Siz memnun musunuz ayak tabanı falan nasıl.
Cheddar Tortilla_ üst üstte çorap ayağı ısıtmaz, terletir soğutur o yüzden ısınmıyor olabilir. Kalıpları tam oluyo panduflsrın
hunilimomm Tortilla_ benim ki öyle ayakkabı tarzı gibi tabanı olan degil de daha düz bisey internet sitesinde bulursam alayım geçen sene kış giymisyi sıcak oluyordu ayakları
Tortilla_ Cheddar Bilmiyordum öyle olduğunu 😕 Ama parke ve fayans da soguk . Mecbur öyle yaptım. Dikkat ederim artık teşekkür ederim 🤩
Tortilla_ Evhamlianne Aynen doğru dediğiniz farkediyor. Kullanıcı yorumları beni çok şaşırtıyor. Kimi çok güzel diyo kimisi küçük geldi boğaz kısmı dar zor giydirdik diyor
Evhamlianne Tortilla_ o yüzden şansınız varsa gidip deneyerek alın, değişim de mağazalarından oluyomuş
Tortilla_ Vanilya https://resimyukle.io/r/53JVbbXyRR https://resimyukle.io/r/uCYRuTGU4s https://resimyukle.io/r/3BhrCm7hCG Bu üçü arasında kararsizim
Tortilla_ Evhamlianne Eşim asker Ve şuan görev için hazırlanıyor. Bide uzak avm nerdeyse 1 saat sürüyor ve dilekçe ile gidiyorsun. Şuan gidebilme durumum yok🥲
Evhamlianne Tortilla_ Allah yardımcınız olsun inşallah, üçü de güzel paylaştıklarınızın amaç zaten ayağı sıcak tutmak çokta şeeapmayın😊
Vanilya Tortilla_ fotolar açılmıyor. Ben aldım pudra renginde panduf ikinci makinaya atışımda yırtıldı. Tam kalıp alırsan iyi olur. Ama vıcco aldım çok memnun değilim % 100 değil ama idare eder
Tortilla_ Evhamlianne Allah razı olsun 😇 Zaten kalıp da tereddüt ediyorum. Yoksa aman güzel cirkin önemli değil
Bitikmomi Tortilla_ yeni aldım oğluma 23 24 giyiyor 22 23 numara aldım az bi boşluk bile kaldı. ki evin içinde pandufun içinden kalın çoraba gerek yok ayakları sıcacık oluyor zaten