Kızlar 3 bucuk ay oldu doğum yapalı emzirme sütyenını nezaman taksam sütüm tıkanıo en bol sütyenı giysem dahi normalde m kullanırm xl emzirme sütyenı almama rağmen gögüslerimin ucuna değdiğinde. Süt tıkanıo ve ağrı yapıo ? Sizdedemi böyle ? Bi çaresi yokmu lütfen