Arkadaşlar merhaba oğlum 3 ay 16 günlük 3 aydır gayet güzel emmiyordu ama maalesef sütüm kesildi sinir stres ailevi sorunlardan dolayı hic gelmiyor ne denediysem getiremedim neyse ben mamaya başladım ama oğlana cok gaz yapıyo bebelac kullanıyorum başka öneren varsa ben kullandım iyi oluyor diye tavsiyenizi almak istiyorum cok teşekkür ler şimdiden