Merhabalar 14 bucuk aylık bebegim var. Yasindan 4 gun sonra yurumeye basladi. Ilk baslarda cok sık düşüyordu. Zamanla duzeldi. Eskisi gibi düsmuyordu. Taki 1 haftaya kadar. Bebegim artik yururken dengesiz yurumeye basladi. Saga sola yalpalaniyor resmen. Sanki hali yokmus gibi yuruyup dusuyor. Neden böype oldu anlamadim. Normal mi acaba sizce. Normalde cok asiri hareketli bir bebekti. Eskisi gibi aktifte değil