ilknurcelik Kızlar bebeğim öyle kaka yapıyorki pipi falan kaka içinde kalıyor eşim evde olduğunda banyo yaptırıyoruz ama evde tekken cesaret edemiyorum bebeğim aşırı hareketli lavaboda yıkarken elimden kayar diye çok korkuyorum o yüzden mecbur uni baby yenidoğan ıslak mendil ile temizliyorum. Şimdi idrar kültüründe bakteri çıkınca kendimi çok suçlu hissediyorum keşke lavaboda yıkasaydım diye vicdan azabı çekiyorum 😭
SukranUras ilknurcelik düşğrmezsin canım korkma yapa yapa elin alışıyo 😊 ben doğduğundan beri yalnız yıkıyorum 7 aylık olcaz
Bilge ilknurcelik canım benimki 2 aylık banyoda tabureye oturuyorum bacaklarıma havlu koyuyorum kaymasın diye kucağıma yatırıp yıkıyorum. Korkma bir şey olmaz. Öyle yıkamayı dene istersen
Nisanur Canım lavaboda yıkama o zaman iki dkkada su ısıt küveti varsa fileyle beraber hemencik belden aşşağı yıka. Ve şu zamana kadar hiç ıslak mendil kullanmadım ne kadar doğal deselerde pamuğu ıslatıp siliyorum ben
ilknurcelik Nisanur kucağımda iki elimle tutma rağmen kontrol etmekde güçlük çekiyorum yıkarken Allah korumaktadır elimden kayar falan gazlı bir bebek sürekli kasıyor kendini kolu bacağı hiç durmuyor