Busetmr 2 numarada kabızlık sorunu yaşadınız mı acaba 1 numarada hiç böyle bir sorunum yoKtu fakat 2 numaraya geçtik geceli kabızlığı yok edemiyorum
Sedamut4141 Şimdi siz yazınca acaba mi dedim evet hep kabız şekilde zorlanarak katı yapar 2 ye geçtiğinden beri olabilir mi mamayla bi ilgisi