burrcumutlu Kızlar bebeğim 4 aylık oldu hiç gaz sancısı çkmedi bu aralar gazını ve kakasını yapmasına rağmen sürekli ıkınıyor sancı çekiyor zinco kullanıyorum ama hiçbir işe yaramıyor önerisi olan var mı gaz sancısı için 🙏🏻
burrcumutlu Mom544154 hayır kalın giydiriyorum eli ayağı sıcacık bakıyorum uyku da sıkışıyor sürekli uyanıyor ıkınıyor uyumuyor