Selam arkadaşlar bebeğimin 3aylık olmasına 10 gün kaldı 33+4 de doğdu gece de güzel uyuyor gündüz de öle çok uyanık kalmıyor 3 saatte bir besliyorum hem benı emiyor hem mama böle çok uyuması normal mi doktora götürmelimiyim uykuda mama içiyor uykuya devam edıyor