Kızlar oglum 14 aylik öksürük balgam hırıltı burun akintisi vardı doktora goturdum doktor bronşit olmus cigerlere inmis dedi antibiyotik verdi 3 gun kullan düzelmez ise gel igne yapacam dedi korkulacak bişey mi kalıcı bisey mi iyileşince tekrar bronşit olurmu tecrübeli bilgili anneler yazarsa sevinirim babasida yok uzman goreve gitti 15 gun oldu hazrodayim küçük köy gibi biryer insan biyere gitmeyede korkuyor burda iyice bunaldim kaldım 😓😓