Cibilyon Emzirirken midesi bulanan, iştahı kapanan,deli danalar gibi susayan,hayattan soğuyan bir tek ben miyim acaba.🤦😂
Elizbalim07 Cibilyon Bende öyleyim emzirirken deli gibi su içmek istiyorum oğlumda sagolsun 1 saatt emiyor bırakmıyor
Pembecik Cibilyon Ben emzirmeyi çok sevdim ama aşırı susuyorum :) gece bile eşimden su istiyorum emzirirken
Cibilyon lanadelmiyav Yalnız değilmişim o halde. Sizin de mideniz bulanıp iştahınız kapanıyor mu peki😊
AlinUmay Emzirmek zaten vücutta su kaybına sebep oluyor ve dil damak kurutuyor heeep o yüzden boool su tüketin hem sütünüzü etkiler bol su içmeniz hem de susuz kalmamanıza yardımcı olur ♥️
Kayracim Cibilyon benim ilk oğlumda memeyi tuttuğu an kusmaya gittiğim bile oldu yani tarif edemem sütümden bildiğin tiskiniyorum elime vücuduma değmesine tahammül edemiyorum garip mi değil mi bilmiyorum vallaa bu şekilde 2,5sene emzirdim hamile kalmasaydım dahada emziriridim yani öyle düşkündü 2.doğum yapalı 1ay oldu ara ara içim kalkıyor midemi bulandırıyor emerken ama süt konusunda hala aynıyım bakalım bu bebe ne kadar emecek