Doktorumuzun tavsiyesiyle 5,5 aylıkken ek gıdaya başladık. Şu ana kadar kabak patates havuç yoğurt yumurta sarısı elma armut muz denedik. Ama yoğurt dışında hiçbirini sevmedi hepsinde öğürüyor çıkarıyor ağlıyor ağzını açmıyor ben de zorlamak istemiyorum ama bu hep böyle mi olacak? Yoğurdu çok sevdi mesela kendi açıyor ağzını yiyor onu. Blw deneyeyim dedim eline alıyor bi kere ağzına götürüyor tadını alınca onu da bırakıyor. Çatalla ezip püre denedim onu da sevmedi. Ne ne yapicam anneler???