PINAR911 tek doktorla kalmayin. 1 aylikken kalca gelisim geriligi var denmisti bir ay bekledik sonra pavlic bandaj taktilar derken bi kac doktor sonra cocugumda sorun olmadigini ogrendik. simdi 2 yasina giricek cok sukur biseyi yok. bi kac doktora gosterin derim