Cansuassln Arkadaşlar zona virüsü olan bir yakınımız var bebeğim 4 aylık. Bebeğimi illaki seviyor zona virüsü de bulaşıcı biliyorum ama anlamıyor 🤦🏻♀️ Benim sorum aynı odada durabilir mi. Kucağına artık vermicem ama aynı odada bulaşır mı ?
squirtle Cansuassln canm zona yı ben geçirdim şöyle eğer kişi su çiçeğiydi sanırım aynı virüsmüş onu geçirmediyse bulaşıp su çiçeği çıkartıyor diye biliyorum
Duyulurum Cansuassln zona tam olarak neresinde oraya dokunmadığı sürece bir şey olmaz. Benim bebeğim 2 aylık falandı ben de zona çıktı stresten, bacağımdaydı ve bebeğime bulaşma gibi bir durum olmadı
squirtle Cansuassln canm anlamıyosa açık açık de sonuçta su çiçeği ateşli bi hastalık allah korusun 4 aylık bebek daha aşısını olmuyor diye biliyorum de açıkca insanları kırmamayı bu kadar önemseme
Sevvaldal Cansuassln zona bulasici bisey degil ki. Virutlik bisey de degil. Sinir ucu iltihabi. Stres tetikler.
Sevvaldal Cansuassln bu arada simdi okudum. Su cicegini tetikleyebiliyormus. Su cicegi gecirmemis cocuk ve gebelere yakalasilmamali yazilmis🙄
Cansuassln Sevvaldal aynen su çiçeği aşısı da 1 yaşken vuruluyor benim bebeğimde 4 aylık o yüzden korkuyorum
Cansuassln EtiPetito şöyle su çiçeği aşısı olduysan bulaşmıyor zaten 1 yaşından küçüklere bulaşıyor virüs. Bugün sordum hemşireye bulaşır yaklaştırma dedi. Ama aynı odada durabilir mi dediğimde doktora sor dedi
irva Cansuassln Zona bulaşıcı ilk çıktığı dönem bulaşıyor.Ne zaman ki kabuk bağlıyor zonası o zaman korkmana gerek yok.Annemde olmuştu bende yeni doğum yapmıştım.Annemin doktoru bebekten ve kızından uzak dur.Kabuk bağlasın yara ondan sonra temas kuracaksan kur demişti.O zaman etkisi azalıyormuş.