UraSsmom Mutluluk Oppo reno 4 lite kullanıyorum ben çok memnunum 4800 dü ama sanırım. Eşimde oppo a52 var onun kamerası benimki kadar iyi değil mesela bide biraz kaba telefon
Bebegimm1 Mutluluk oppo A 74 kullaniyorum yeni aldim telefoncu arkadasimiz tavsiye etti bu serisi guzel dedi gunduz kamerasi cok guzel tam net cekiyor trendyoldan bakin indirimdeyken almistim ordan
SevdAyaz A 74 1 ay oldu alalı öok memnunum çekim kalitesi çok güzel, telefon hızlı renkleri de çok güzel☺️
prensannesi55_ Mutluluk oppo a91 kullanıyorum ama suan uretimi yok oppo reno 4 lite kardeşim kullanıyor çok memnun 4 bindi galiba fiyatı 😊