Umuttttt Bebeğim 7 aylık ger bezde kaka yapması normal mi acaba kakanın renginde falan bi sorun göremedim
Gunesasel Umuttttt bizim 7 aylıkken diş dönemimiz olmuştu ozamanlar sık kaka yaptı nerdeyse her bezde daha sonrada pişik oldu
Omertugra20 Umuttttt oğlum 13 aylık bizdede aynı sorun var ishal diyorum ama pek ishal degil yumuşak günde 3 kez yapar oldu nişasta ile yogurt karışımı kesiyor diyorlar onu yapıp vericem doktor toz prebiyotik verdi sanki daha çok yapar oldu çoçuk
Gunesasel Umuttttt tabiki olabilir bazen biri patladığında çıkmaya başlarken hemen yanındaki patlıyor süreç biraz huzursuz geçiyor varmı huzursuzluk
ikiPrensesAnnesi20 Omertugra20 kızım da yarın 1 yaşına giriyor ve 7 gündür isal gibi yapıyordu günde 6,7 kere altini alıyordum her yemek yedirdigimde kaka yapiyordu 2 gündür de 3,4 kere yapıyor 6 tane disimiz var yeni diş çıkıyor ondan olabilir mi ki
Umuttttt Gunesasel hemde nasıl ne düzgün yemek emmek istiyor sadece mızmız ağlıyor gecemiz artık yok kaç kere uyanıyor sayamıyorum bile iki tane çıktı şimdilik 🤦🏻♀️
Gunesasel Umuttttt yeni diş geliyordur inşallah hastalık olmasında kaka ishal olursa mukuslu doktorla görüşün
Omertugra20 ikiPrensesAnnesi20 olabilir probiyotik kullandım işe yaramadı yogurduna nişasta katıp verdim bu sabah hiç birşey yok bakalım inş kesildi ishal
Omertugra20 ikiPrensesAnnesi20 bugday nişastası koydum ben 1 tatlı kaşıgı yogurda 1 tatlı kaşıgı nişasta
Omertugra20 ikiPrensesAnnesi20 canım bugun 1 kez yaptı yumuşaktı ama daha yapmadı inşallah yapmaz daha şimdi pirinç lapası yedircem ona birazda nezle oldu aferim veriyorum bugun hep uykulu
ikiPrensesAnnesi20 Omertugra20 benim kızıma da pirinç lapası yediriyorum ama fayda etmiyor bugün de kızım 2 kere yaptı ama köyü yaptı inşallah geçer biran önce