Bibebebi Merhaba hanımlar, oğlumun ağlama krizleri, gaz problemi ve devamlı ıkınması şikayetiyle doktoruma yazmıştım. Bizden bir kaç gaita testi istedi. Alerjiden şüphlenmişti ama sonuçlar çıktıktan sonra alerjisi yok sütü sindiremiyor dedi. Gaitada calprotectin testi biraz yüksek çıkmış. Böyle bir şey yaşayan var mı? Bebeğim sancıdan kıvranıyor üzülüyorum gördükçe bir de kendi sütümden olduğunu bilerek. Yememe falan hep dikkat ettim ama anlamıyorum. Acaba mama denemeli miyim belki kıvranmaz yavrum. Emmeyi bırakır diye de korkuyorum 😔
Emineg35 Bibebebi aynısını yaşıyorum. Gaz sancısı gürültülü ve mukuslu kaka. Yediklerine çok dikkat etmen lazım. Mama desteği varsa sma laktozsuz mama var. Onu kullanıyoruz. Ben sütten kestim azalmıştı zaten. Yoğurt falan laktozsuz süt ve yoğurttan mayalayıp yediriyorum. 6 aylık 1.5 aydır devam alerjisi. Süte katılan relaktaz diye bi damla var yani biberon ile verildiği zaman o azaltıyor içindeki enzimleri. Biogai diye bi gaz damlası var. Kullanıyoruz çok iyi geliyor.
idilolo Bibebebi üzülmeyin, benim doktorum da aynı şeyden şüphelendi, senin yediğim bişeyler dedi, gaita yaptırmadık ama mukuslu kakası çok olıyordu, protein ağırlı yemeğe başladım, dışardan yemek yemeği kestim, biraz düzelme oldu.
RiverandSun Bibebebi benimde bebeğimde aynı sorun vardı. Alerjisi yoktu. Laktoz intoleransı olabilir dedi dr. Laktozsuz beslendim. Yani sütü yoğurdu peyniri laktozsuz alıp yedim. Zamanla rahatladı bebeğim. 3 ay sonunda bitti zaten. Bir deneyin belki sıkıntı odur
Bibebebi RiverandSun çok teşekkür ederim deneyeyim hemen. Evet 3. ayda geçer dedi bizimde doktorumuz ama insan dayanamıyor gördükçe😞
Bibebebi Emineg35 evett çocuk sesli sesli birden yapıyor kakasını. Mama konusunda kararsız kaldım işte henüz 1.5 aylık anne sütüyle besleniyo sadece ama ısrarla sütümden verip çocuğu huzursuzda etmek istemiyorum doktorda mama asla önermiyor🤷🏼♀️ Evet bize de relaktaz vermişti kullanıyoruz onunla biogaiyı inşallah geçici bir şeydir bu. Yani benimde tamamen laktozsuz beslenmem gerekiyor değil mi
Bibebebi idilolo inanır mısınız yediklerime gebeliğimden beri hep dikkat ettiğim halde yaşıyorum. Sebzeciyimdir bende et falan yemeyi seven biri değilim ama hastaneden çıktığımdan beri protein ağırlıklı besleniyorum bakliyat falan unuttum artık o derece. Laktozsuz beslenmeyi denicem bakalım uzak durucam süt ürünlerinden inşallah bende çaremi bulurum🙏🏻
Emineg35 Bibebebi evet bebekte alerjiye sebep olan herşeyi kesmen lazım. Benimde sütüm geliyordu ama dikkat ettikçe yediklerime mukus yine devam etti kestim sütten. Mama öcü değil. Oğlum mamaya geçtikten sonra ciddi anlamda rahatladı meğersem sindirmekte zorluk çekiyormuş.
ftmgz Bibebebi anne sütü çok kıymetli benim bebeğim doğduğundan bu yana hep mukuslu kötü kokulu sancılı yapıyor ben suan süt ürünlerini kestim yumurtayı kestim ama düzelme olmadı henüz bence kilo alımı iyiyse bıraktırıp mama vermeyin
Bibebebi Emineg35 kesinlikle katılıyorum mama öcü değil gerçekten. Kime desem bi eleştirel bakış doktor desen asla diyor e bu çocuk ağrı çekecek onları dinlersem. Diyet işe yaramazsa geçeceğim bende mamaya kıyamıyorum hiç
Emineg35 Bibebebi deli gibi sütüm geliyordu paketlerce süt sağdım 2 anneye BİLe daha süt verdim düşün sen sütü. Ama alerji bi patlak verdi. O kadar süt hiç bi işe yaramadı. Şimdi ben 3 günde bir mama alır oldum. Çok içmek istemiyor iştahsız zannediyordum, sindirim sıkıntısı yaşıyormuş.
Bibebebi Emineg35 çok geçmiş olsun sana da canım. Ne güzel bulmuşsun çareni. Bebişler rahat etsin acı çekmesinler de önemli olan o. Darısı da benim başıma inşallah. Kabızlık var mıydı sizde bu arada?
Bibebebi ftmgz evet haklısınız bu tamamen deneme yanılma ile bulacağım bir yol. Her çocuğun baş etme şekli başka oluyor kimine çare olan bi damla diğerine huzursuzluk veriyor🤷🏼♀️ Umarım bende en sağlıklı doğal yolu bulurum oğlum için tüm anneler de bulsun🙏🏻 Doktorumuz da mama işleri daha da karıştırabilir diyor ama bizimki krizlerde sabır hepimize