Kızım 5 aylık oldu. Hep anne sütü ile beslendi. Bir iki defa hipp mama vermek zorunda kaldık ( corona olmuştum ). 15 gün sonra işe başlayacağım. Sütüm de azaldı. Mama veriyoruz alışsın diye. Hiç bir mamayı almıyor. Aptamil, hipp, sma hiçbirini içmiyor. Sizin de başınıza böyle bir durum geldi mi? Alışır mı sizce🥺 sütüm de yok 😢