Arkadaşlar benim ki 4 aylık. Gece uyuyor ama. Gündüz uykusu düzenli değil.hic. derin uyuyamıyor zaten.Hep mızıklıyor ya ayağımda ya kucağımda da uyuyor. Yatırıyorum 5 dk sonra ağlıyor. Tamamen kalksa neyse geri uyuyacağım diyor tekrar sallıyorum sonra. Mama içiyoruz onun da hiç saati belli olmuyor bazen 2 saatte bazen 3 bazen 3 bazen 5 saatte 1 yiyor. Hiç rutin yok . Benim gibi olan var mı. Sizin ki ne zaman düzeldi.