Sebeyda Merhaba kızım 9 aylık emekliyor emeklerken tek bacak dizini yere degdiriyor normal mi acaba bi dizini kullanmıyor
Yamanikomm Sebeyda gecenlerde ben ni yerde.okumustum.bu yurumek.istedigini gosteriyomus ama tam anlattiginiz gibi ise valla ole yazoyodu ama dogrunyalan bilemicem🤷🏼♀️
Wolverine Sebeyda normal tabi öyle emekleyem çok biri de benim oğlum . İlk süründü sonra tek bacagiyla emekledi